9 Ocak 2011 Pazar

CHP'NİN ADANA-HATAY GEZİSİ

Önce şu soruyla konuya girmek gerek: Bu kadar kötü seçim şarkısıyla ne ölçüde başarılı olunur? "Kılıçlar çekildi, bu bir düello" falan.. Şimdi de araya "Sarı saçlım mavi gözlüm" falan atmışlar.. Adana Hatay arasında otobüs bangır bangır bu zevksiz parçaları çaldı.

Neyse, biz de otobüsteydik. İzlediğim beşinci ya da altıncı Kılıçdaroğlu gezisi oldu. Aklımda kalanlardan notlar:

Hakkı Suha Okay'ın yerini Gürsel Tekin'e devretmesi ile organizasyonlar normale dönmüş sanki. Bütün programa dakikası dakikasına uyuldu. Planlanan saatlerin dışına çıkılmadı. Bunun bir nedeni dönüş uçağına yetişme çabasıydı belki de..

Gürsel Tekin, ikinci adamlığa alışmış. Kılıçdaroğlu bizimle sohbet ettikten hemen sonra yanımıza geldi, farklı bilgiler verdi. İstanbul'da CHP'nin birinci parti olacağını söylüyor. Peki ya 81 ilde, diye sordum. "Size yönelik beklenti büyük" dedim. O konuda çok iddialı değil. Ama çalışmayanları ayıklayacağı iddiasında. Zamanın darlığından da şikayetci.

Kılıçdaroğlu "Benim adım Kemal. Ben para bulurum" söylemini slogan haline getiriyor sanki. Çok başarılı bir tarz değil. Ama iki kere kullanması dikkat çekti. Güncel tartışmalara meydanlarda değil, gazetecilerin yanında giriyor.

Hem Adana hem de Hatay'da yoğun ilgi var. Partililer başkana yakın olmak için gazetecilere ayrılan otobüsü, diğer toplantı salonlarını işgal ediyor. Hangisi gerçek CHP'li hangisi değil, bilinmiyor.

Hatay'da STK'larla bir araya geldi Kemal Bey. Yaklaşık bir saat soru aldı. Cevaplaması ise yarım saat sürdü. Yetersiz kaldı. Gitmek zorundayım, dedi, biraz ayıp etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder